Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення товарів належної якості
Повернення чи обмін На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набув чинності 13 січня 2006 року. Гарантійний ремонт, обмін та повернення товару належної якості. Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано таких умов: присутні всі документи на товар (інструкції, гар. талон, квитанція або товарний чек , що підтверджують покупку); товарний вигляд збережено, тобто. залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді; товар не використовувався. У випадку з мобільними телефонами це означає, що з телефону не було здійснено дзвінків (крім першого тестового дзвінка) та деяких інших дій (тестового фотографування, SMS тощо). Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, за яким сервісний центр визначає, чи був мобільний телефон у використанні чи ні.

УВАГА: ТОВАР НЕ ПІДЛЕЖИТЬ ЗАМІНІ АБО ПОВЕРНЕННЯ ЯКЩО ПОРУШЕНІ ПЛОБМИ, Зірвані або зіпсовані ярлики, наклейки з серійним номером, захисні наліпки або плівки, іспарки і випивки КАРТОН, СКРОШЕНИЙ ПІНОПЛАСТ), ПРИСУТНІ СЛІДИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ, ВИКРИТТЯ АБО РЕМОНТУ. Що робити при виявленні дефектів у процесі експлуатації? Сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть один із трьох можливих висновків: товар має механічні пошкодження: у такому разі дія гарантії припиняється і товар не може бути обмінений або повернутий; товар не має механічних пошкоджень та підлягає гарантійному ремонту: у такому разі сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт; товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту: у цьому випадку покупець надає товар разом із укладанням сервісного центру та іншими документами до магазину, і магазин або змінює товар на інший такий або повертає покупцю гроші. Гарантійний ремонт, обмін та повернення товару неналежної якості. Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.